20/8/12

Θέλεις να πεις ...... ?

-Θέλεις να πεις οτι με τουτα τα πραματα εννα καταφερουμεν ως χωρα να φκουμεν που την κρισην ?
-Θελεις να πεις οτι αν γινει τζεινον που ειπες ενναν πιο ανωδυνα τα μετρα της καθε τρόικας ?
-Θελεις να πεις οτι χωρις τουτον εν μπορουμεν να ελπιζουμεν σε μιαν ανεξαρτητην οικονομιαν ?
-Θελεις να πεις οτι αμμα γινει ετσι υπαρχει περιπτωση να μας δουν με αλλον ματιν οι εταιροι ?
-Θελεις να πεις οτι μπορει με βαση το σχεδιον που αναφερες να μεν χρειαστουμεν οποιαδηποτε βοηθειαν ?

-Όι εν θέλω να πω τίποτε

-Ε ιντα μπου αγκριζεσαι τωρα ?

-Μονος μου μιλω για να τ'ακουω μονος μου.Ιντα νεκατωνεσαι

-Εγω εντζιαι νεκατωνουμαι.Εν εσυ που με καλιεις γιατι θελεις καποιον να του τα πεις.

-Ε καλο εν δικαιουσαι να εσhεις αποριες

-Ετσι καμνετε ουλλοι αμαν εβρετε τα δκυο στενα. Εν μας αφηνετε να μιλησουμεν, σβηνετε στοιχεια περκει εν ανοιξουμεν τα μαθκια μας, βαλλετε μπροστα μας στοιχεια τζιαι καταστασεις ανυπαρκτες τζιαι γενικα καμνετε τα παντα για να μας καμετε να ασχολουμαστεν με κατι αλλον.Εν ετσι που θελετε να παμεν μπροστα?

-Ρε μα πε μου εσου εισαι μαζι μου οξα με τους αλλους ?

-Εν ιξερω.Εγω ειμαι η φωνη της συνειδησης σου.....εν ειμαι με κανεναν..................


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου