8/8/09

Αιρετικο

Εναν τραουδιν του Αγγελάκα που μου αρεσεν πολλα

Δετε το δαμε

Δεν ξέρω αν βρίσκεται κρυμμένος
στα νύχια σου ο Θεός
μα εσύ πιο πολύ μου μοιάζεις
για λύκος νηστικός
κι όταν στα πρόβατα αγορεύεις
για του έθνους το καλό
διάολε σε βλέπω να χορεύεις του κτήνους το χορό.

Πες μου πως γίνεται η αγάπη
να ζει απ' τη λέξη εχθρός
και πως θα βρω τη σωτηρία σκυμμένος και βουβός
κι αν πάλι αυτό το τραγουδάκι σου μοιάζει αιρετικό
διάολε φύγε από μπροστά μου, μου κρύβεις το Θεό.

Ποιος σκαλίζει το σκοτάδι στην ψυχή μου κι όταν χαίρομαι ποιος κλαίει
ποιος παλεύει να μισήσω το κορμί μου κι όταν τ' αγαπάω ποιος φταίει
ποιος φρενάρει και ρημάζει τη ζωή μου κι όταν προχωράω ποιος κλαίει
ποιος ζητά να χαμηλώσω τη φωνή μου κι αν του τ' αρνηθώ ποιος φταίει

4 σχόλια:

  1. Richie

    Na piaseis trypes na akoueis an den to ekames ws twra. O Aggelakas einai arxontas. Synistw sou episis Diafana Krina, 3ylina Spathia. Me lia logia tes palies karavanes tou original Ellinikou Rock.
    Sorry gia to aggliko, to cpu tis douleias en eshei ellinika panw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυων να σου το πω αλλοσπως
    Γουελκαμ το μαϊ γουορλντ.
    Εν τουτη η μουσικη που ακουω ρε φιλε.Κατακριβειαν ακου τα παντα εχτος που κατι ελαφρολαικες ελληνικες μαλακιες αλλα τουτη η κατηγορια εν που τες αγαπες μου τες μεγαλες.Αν δεις τα αλλα δκυο τραουδκια που εγραψα (Ο Μιχαλακης εν πιαννεται) εννα καταλαβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eisai Terastios....
    Typoi san emena tzai sena en pou kratoume tin Elliniki rock psila.
    gia na katalabeis o arfos mou kati xronia mealytteros pou mena ena akoue poutouta. Siga siga ematha tou ta tzai e3iasen tes elafromalakies pou akoue...Ekamnei dixa tin elliniki original rock twra
    na sai kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν εβρουμεν τζι εναν τοπο να τα ακουμεν στην Κυπρον ενναν καλλυττερα αμμα ατε.Μεσα μεσα βρισκεις κανεναν στεκκουιν τζι ωσπου αντεξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή