15/7/09

Άκκασα την λαμαρίνα..

Που τον τζιαιρον που έπια τιμόνιν στα σhερκα μου εσhει κάποια αυτοκίνητα που τα ερωτεύτηκα παράφορα.Μπορεί λόγω ντιζαϊν,λόγω δύναμης ή απλα λόγω πελλάρας.Μπορεί να με πείτε υλιστην,μικροπρεπη αλλα εν με κόφτει.Ήμουν (τζιαι είμαι τωρα με άλλο) ερωτευμένος τζιαι πολλά φατσhιμένος.

1. Ρενω 5 τούρπο.Ήμουν ερωτευμένος με την μπρουτ φορς του που λαλούν.



2. Σααπ 900 τουρπο.Αρεσκεν μου τζιαι το ντιζαιν τζιαι η δύναμη του (κόμα αρέσκουν μου στο 9-3 αερο αμμά κραεί το τζιαι η κουτσή Μαρία)



3. Λαντσια Ντετρα 2000 τούρπο.Ούλλον το πακκέτον.





4. Αλφα Ρομεο 156 GTA. Νομίζω η εικόνα μιλά που μόνη της


5. Σιτροεν C5. Που ντιζαιν σhιζει...




Τζιαι τωρά τζεινα που αναγκάστηκα να "ερωτευτώ"

1. Σουπαρού Μ80 σ'ενα πιο πρασινην χρώμα.



2. Μιτσουπίσhι Λανσερ GLX έτσι ασπρούιν


3. Τζιαι τέλος ενα Χόντα Σιβικ vti τζιαι τούτον πρασινούδιν




Άλλον ο έρωτας τζι άλλον ίντα μπου μπορούμεν να έχουμεν.Εμείναν μου απωθημένα όπως την Αντζελινα Τζιολι, την Τζεσσικα Αλμπα τζιαι την Χαιντι Κλουμ. Ατε τζιαι περαστικά μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου