2/7/09

Το σh !!!!!

Όταν είπα να ξεκινήσω τούτον το μπλόκ εσκέφτουμουν ίνταλλως εννά γράφω.Εν εννοώ με την πέννα για με το κίπορτ αλλά αν θα έγραφα στην Νεοελληνική γλώσσα ή στην γλώσσα που μιλώ κάθημερα.Για να λαλώ τζαι την αλήθκεια ήμουν πιο σίουρος να τα έγραφα στα καθαρά ελληνικά (που ξέρω τζαι καλήν ορθογραφίαν) παρα να μάχουμαι να γράψω στα κυπριακά που άλλον να τα λαλείς τζαι άλλον να τα γράφεις.Δυστύχως, φυσικά, γιατί εν κρίμα τούτες ούλλες οι λέξεις που λαλώ κάθημερα, εν είμαι τέλια (τέλλια????) σίουρος ίνταλως εν που γράφουντε.Τελοσπαντων αποφάσισα να γράφω όπως μου φκαίνει τζαι οτι γίνει.Έτσι τζι αλλίως είπαμεν εν πείραμαν που κάμνουμεν.
Ενα που τα μεγαλλίτερα μου προβλήματα ήταν η δίφθογγος sh.Λαλώ δίφθογγος γιατί το μόνο που ξέρω να βκάλει τούτον τον ήχον εν το αγγλικό sh.Εν υπάρχει (που όσα λία ξέρω) γράμμα στο ελληνικό αλφάβητο που να ταιρκάζει με τούτον τον ήχον τζαι δεν έχω ιδέα αν εσhει τίποτε στα κυπριακά που να μπορώ να το συμβολίσω.Να μου δείχνει τζαι μέναν ωραίο τζαι να δκιαβάζεται τζαι σωστά (ακόμα τζαι τούτον το "τζαι" εν μου ακουεται καλόν αλλά ενιγουέι).Έσπασα τον νουν μου να έβρω ίντα μπου εννα κάμω για να μου αρέσκει εμένα τούτον που δκιαβάζω τζαι το μόνο που εμπόρουν να σκεφτω ήταν το σh.Ξέρω άλλον sh τζαι άλλον σh αλλά εν έθελα να πολλινίσκουν τα εγγλέζικα μέσ'τούτα που γραφω.Όπως τζαι να σhει αν εσhει (πεεεεεε!!!) κανέναν που εννά τύχει να δκίαβασει τούτον το μπλοκ τζαι ξέρει ας μου πει τζαι μένα να το μαθω τζαι υπόσχομαι να το χρησιμοποιώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου