17/7/09

Ο.Σ.Σ.Μ.

Κυρίες,κύριοι,δεσποσύνες,μπλοκερς,φίλοι και λοιποί που διαβάζετε αυτό το μπλοκ.Ναι εμείς οι 5-6.Ως τυπικός Κυπραίος που είμαι, ήρτεν η ώρα να πάω διακοπές,να κάμω ριτσhαρτσh πέρκει βκάλουμεν την υπόλοιπην χρονίαν χώρις προβλήματα.Είμαι σίουρος ότι εννα μου κατεβούν ένα καταραμένο ιδέες για να γράψω τζιαι γι'αυτον θα πάρω μαζίν μου καμπόσες κόλλες τζιαι πέννες.Ούτε λάπτοπ,ούτε ίντερνετ εν θα έσhει τζιαμε που εννα πάω,έτσι εννα κάμω τζιαι αποτοξίνωση.Ειμαί σίουρος οτι εννα μου λείψει ο γυρός στα μπλοκς αλλα εν φοούμαι.Όλο τζιαι κάτι εννα έβρω μες τες εφημερίδες άμαν νοιώσω να με πίανει το Ο.Σ.Σ.Μ (Οξυ Στερητικο Συνδρομο Μπλοκκινκ).Εννα κάμω καμπόσους γυρούς στες παραλίες τζιαι να περάσω κουόλιτι τάιμ με το κοπελλούιν μου,εννα το βάλουμεν για ύπνον τζιαι θα περάσω τζιαι καμπόσον κουόλιτι τάιμ τζιαι με την γεναίκαν μου.Γενικά εννα κάμω διακοπές.Άτε τζιαι περαστικά μας...



Καλοκαίρι - Βασίλης Παπακωνσταντίνου


Το καλοκαίρι έφτασε εμπρός βήμα ταχύ
να το προϋπαντήσουμε παιδιά με Ι.Χ
Σταμάτησα σε μια ΒΡ και πήρα δυο μπουκάλια
που κάνουν άγριο μαύρισμα και πια δεν είσαι χάλια

Καλοκαίρι, καλοκαίρι, σου 'ρχομαι ακράτητος
καλοκαίρι, καλοκαίρι, είμαι ασυγκράτητος

Με πιάνει μία κίνηση σα βγήκα απ' την Αθήνα
εφτά γρανίτες τσάκισα μέχρι την Ελευσίνα
Ανοίγω το παράθυρο αέρα φρέσκο θέλω
μα μύριζε ο Σαρωνικός υπαίθριο μπουρδέλο

Καλοκαίρι, καλοκαίρι, βότσαλα και κύματα
καλοκαίρι, καλοκαίρι, μπόχα και απορρίμματα

Στην παραλία ψήθηκα σαν άγρια τηγανίτα
μα μ' έκοψε ένα πιάσιμο να δεις απ' τη γρανίτα
Οι πόνοι είναι αφόρητοι με κόβουν σα στιλέτα
αδίκως όμως πάσχιζα να βρω μια τουαλέτα

Καλοκαίρι, καλοκαίρι, σου 'ρχομαι ακράτητος
καλοκαίρι, καλοκαίρι, είμαι ασυγκράτητος

Μια λύση μόνο έμεινε και να μην γίνει λόγος
στην θάλασσα ξαλάφρωσα σα γνήσιος οικολόγος
Οτάν θα πας στην εξοχή θα πρέπει να 'χεις σχέση
με κάποιο σπίτι εξοχικό να σου κρατούν μια θέση

Καλοκαίρι, καλοκαίρι, φιλελεύθερη λαλιά
το 'να χτύπαε τ' άλλο χέρι από την απελπισιά

2 σχόλια: